Sommer, sol og ferie ☀️

Endelig er det ferie! De 3 siste ukene i juli er barnehagene stengt, så da er det bare å ta seg ferie i fellesferie-uken. Jeg har ferie i 4 uker, og det skal bli godt å få gjort ting som jeg ellers ikke får gjort i hverdagen. Det kan være rydding, vasking, sortering av ting og mer. Så må jeg få tømt laptopen som nesten er full av bilder og videoer. Jeg gjør litt hver dag, så da blir det ikke mye på en gang.

I løpet av ferien skal jeg blant annet: Besøke Dyreparken, ta en tur til Oslo, være turist i egen by og delta på ulike arrangementer.

– Hva skal du gjøre i ferien?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg