Stilige Adidas løpesko

Tidligere denne uken kjøpte jeg et par nye Hoka sko, og på lørdag kjøpte jeg enda et nytt skopar. Disse kule løpeskoene fra Adidas har jeg hatt lyst på og endelig var skoene på 50% rabatt. De har GORE-TEX som passer til nedbørsdager og i vått terreng. Jeg prøvde dem ut i helgen på tur og de sitter godt på føttene.

Adidas Supernova GORE-TEX Løpesko

Ville du ha valgt rød eller sort sko? Det var ikke lett å velge farge!

Et tips: Gå alltid opp en størrelse når du kjøper løpesko (spesielt med GORE-TEX), så de ikke blir for trange. De er som regel litt mindre i størrelsen. Skal du ha nye sko til superpris, har Intersport på Sandens mange sko til 50% rabatt!

Dette blir mitt siste skopar på en stund (med mindre jeg bytter ut noen gamle sko, for nå har jeg MANGE sko!).

– Hvilke løpesko har du?

Les også:

Nye Hoka sko

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg