Takk for i år! + mine nyttårsforsetter

I dag er det nyttårsaften, så godt nyttår til dere alle! Det er årets siste dag og måned. 366 dager har snart gått og om noen timer er 2020 over. For å oppsummere har 2020 vært et merkelig og annerledes år med tanke på Corona og smittevern. Vår hverdag ble plutselig snudd på hodet og det har blitt mye hjemmeskole og hjemmekontor, vi måtte hele tiden passe på å holde god avstand når vi var med folk utenfor husstanden, ikke reise hvis nødvendig, og mange avlyste arrangementer og fester som vi gledet oss til å være med på. Det må vente. Hvor lenge pandemien kommer til å vare er usikkert og det avhenger av at alle er med og bidrar i dugnaden mot smitten. Ny Coronavaksine er kommet, og det er positivt hvis den virker mot viruset.

Naboen er tidlig ute med fyrverkeri – ble et bra fyrverkeribilde tatt gjennom vinduet!

I morgen går vi inn i et helt nytt år og en ny måned. 2021 ønskes velkommen! Det er ikke en ny uke enda, da det er 3 dager igjen av uken. Vi er fortsatt i uke 53 og uke 1 er ikke før i neste uke. Et nytt år betyr nye muligheter. Endelig kan vi begynne med blanke ark og kanskje er det også lurt å skrive ned noen nyttårsforsett som en plan eller et mål å strekke oss etter? Husk at de må være klare mål. Noen av mine nyttårsforsetter:

  • Få orden på døgnrytmen (leggetid før kl. 23:00 – gjelder alle dager og stå opp tidlig til rett tid)
  • Fortsette å spise sunn mat (har vært flink til å holde meg unna usunn mat i 2020)
  • Være mer sosial (hvis det lar seg gjøre)
  • Fullføre jobb (2020 har satt en stopper, nå kjører jeg på 100%)
  • Skrive ned/dokumentere hverdagen i en bok (blir nok dagbok)
  • Se mer på Netflix (er abonnement, og bruker det nesten aldri)

Tusen takk for at akkurat du har fulgt meg i år! Det er utrolig gøy å fortsatt kunne logge meg inn her på bloggen og oppdatere dere på stort og smått som skjer i livet mitt. Nå har det seg slik at jeg har vært blogger i over 11 år og flere år lover jeg at det skal bli!

Håper alle får en fin nyttårsfeiring, med eller uten rakettene!

– Hva er dine nyttårsforsetter (hvis du har noen)?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg