Tidenes Flash Sale + rabattkode

Reklame | iDeal of Sweden

iDeal of Sweden’s Flash Sale er nå LIVE!

Ved kjøp av 1 produkt = få -20% rabatt, 2 produkter = få -30%, kjøp 3 eller flere = få -40%. Du kan kombinere tilbudet med hva enn du ønsker. Alt fra mobildeksler, mobiltilbehør, airpods-deksler, ladere, vesker og accessories …

Tilbudet ender ikke der, med min rabattkode ZHANG, vil du i tillegg få gratis frakt på ditt kjøp!

Disse tilbudene på iDeal of Sweden er alt vi ønsker oss denne våren! De beste produktene blir selvfølgelig utsolgt først. Om du har hatt lyst på eller vært på utkikk etter et produkt, er det lurt å benytte seg av muligheten.

Golden Jade Marble HER   |   Calacatta Emerald Marble HER

Jeg har bestilt en trådløs lader. Det er en QI-lader med klassisk marmortrykk inspirert av Calacatta-steinen. Laderen støtter opptil 10W (lader raskere enn iPhone-laderen min på 5W) og det følger med en USB-kabel. Plugg den inn i laptopen og lad mobilen uten kabel! Jeg prøvde både med og uten iDeal of Sweden-dekselet på plata, og den fungerer fint. Jeg foretrekker å lade med dekselet på.

Husk å bruke rabattkoden min ZHANG for gratis frakt på iDeal of Sweden!

 

Klikk her for å komme til iDeal of Sweden!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg