Tilbake på jobb

I dag begynte noen av de nye førsteklassingene på SFO, og det var faktisk veldig spennende for dem og for oss. Første dag går hovedsaklig ut på å bli bedre kjent med barna og deres foresatte, og følge opp de nye barna. Som alltid når det kommer nye barn = nye navn å lære seg, og jeg føler at jeg har blitt bedre kjent med hver og en av dem. Det er mye de nye barna må sette seg inn i som å bli kjent med sine nye klassekamerater, de voksne, regler, skolen og SFO samt nærmiljøet rundt dem. Jeg tror det skal gå bra, for mange av dem er trygge da de har gått i samme barnehage før, noen har lært å skrive navnet sitt, andre kan telle og vite hvilke bokstaver det er i alfabetet.

Etter tre uker med sommerferie er det så godt å være tilbake på jobb. Jeg har savnet arbeidsplassen og alle folk jeg jobber med. I to uker fremover jobber jeg på SFO (sommeråpent), og etter hvert noe i skole rundt skolestart. Dette ser jeg virkelig frem til!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg