Boktips: Populære bøker

Reklame | Norli

Har du lest disse bøkene? Her får du boktips til bøker skrevet av influensere og andre kjente personer.

 

Planlegg 2024 – Mina Jacobsen

Hva skal vi ha til middag? – Asbjørn Kokkejævel Sandøy

Mitt nakne hjerte – og hvordan jeg tok det tilbake – Jennie Sofie Pickl

Martines verden – Martine Lunde

Sykt voksen – Martine Halvorsen

Bare Anna – Anna Rasmussen
Naken – Anna Rasmussen

Jeg angrer ikke på at jeg elsket deg – Victoria Skau

Et planteliv – Belinda Jakobsen, Wenche Sundstøl

Alt jeg ikke har fortalt deg – Sofie Caroline Nilsen

Lyst på noe godt? – Ellen Aabol

Stiklinger – Andreas Qvale Hovland, Daniel Rodrigo Qvale

Innsatt nummer 19/227 – Isabelle Eriksen

Det vi ikke sa – Isabel Raad
Shirog – jenta jeg en gang var – Isabel Raad

Kokkejævel livet mellom måltidene – Asbjørn Kokkejævel Sandøy

Min instastory – Mads Hansen

Boken om din fremtid – skriv livet du ønsker deg med manifestasjonen – Sophie Elise
Ting jeg har lært – Sophie Elise
Elsk meg – Sophie Elise
Forbilde – Sophie Elise

Sterk utenpå, sterk inni – Jørgine Massa Vasstrand

Sunt og digg – Emilie Voe Nereng

Fattig student på egne bein – håndbok for studenter og andre nybegynnere i voksenlivet – Karen Elene Thorsen
Fattig student – Karen Elene Thorsen

Emma – Emma Ellingsen

Fra Karoline til Karokul – Karoline Krøvel Midtbø

Avlogga 2 aktivitetsbok for voksne – Agnete Husebye
Avlogga aktivitetsbok for voksne – Agnete Husebye
Agnetesh hacker voksenlivet – Agnete Husebye

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg