Tusen takk for nå, 2018!

Kjære alle lesere,

2018 er snart over og vi går inn i et nytt år, 2019. Med det ønsker jeg å si tusen takk for et flott år her på bloggen! Det er så gøy å se at akkurat du fortsatt leser og kanskje legger igjen kommentarer på bloggen min. Det gjør meg så glad å høre at hver og en av dere synes at bloggen min inspirerer. Jeg lover at jeg skal bli enda bedre til å blogge etter nyttår!

Jeg vil også takke annonsører og sponsorer for samarbeid her på bloggen og i sosiale medier. Jeg har både fått testet, skrevet og anbefalt mange spennende produkter gjennom året som har gått. Håper det blir flere muligheter for samarbeid i det nye året som kommer!

Nyttårsbuketten

Noen funfacts om bloggen:

– Jeg startet bloggen 12. juli 2009. Da var jeg 13 år og ante knapt hva blogg var for noe.

– Jeg ga bloggen min navnet Zhuo fordi det var en del av fornavnet mitt (i dag ville jeg ha endret det til noe annet hvis jeg kunne).

– Da jeg begynte å blogge hadde jeg ikke eget kamera, så jeg måtte enten: Låne et kamera, bruke webcamera på PC-en eller “låne” bilder på nett. Det ble en blanding av dette og jeg må si at bildekvaliteten før i tiden ikke var særlig fine.

– Bloggen min ble i begynnelsen av desember flyttet over fra Blogsoft til WordPress publiseringsløsning av blogg.no. Det var mer sikkert og brukervennlig. Mye nytt å lære seg i starten, men det kom seg etter hvert. Dere som leser blogg.no-bloggere har sikkert merket det nye designet som vi alle har til felles.

Tusen takk for et flott år!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg