Utbrent

Formen min har ikke vært på topp de siste dagene. Etter onsdag/torsdag følte jeg meg veldig dårlig. Jeg var redd det kunne være utbrenthet forårsaket av langvarig stress. Jeg hadde blant annet hodepine, vondt i magen, lite matlyst og var fysisk sliten. Det var helt forferdelig å våkne opp på fredag, tappet for energi. Kroppen min sa rett og slett stopp. Hele dagen lå jeg derfor i senga, og vekslet mellom å hvile og sove. Før jeg la meg i går kveld, tok jeg en paracet. Jeg tror den hjalp. I dag er jeg heldigvis blitt bedre i form enn i går, etter en god natts søvn.

Etter å ha gått på en skikkelig smell, har jeg fått vite at jeg må

– Lytte til kroppen

– Stresse mindre

– Fordele oppgaver

– Skrive ned i kalenderen viktige ting og avtaler

– Det er lov å si nei, må ikke være et JA-menneske hele tiden

– Husk å ta vare på deg selv!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg