Utskjæring av Halloween gresskaret 2019

HAPPY HALLOWEEN! 🎃 Da jeg kom hjem fra jobb gikk jeg rett over på prosjekt gresskar. Hvert år kjøper jeg gresskar rundt Halloween tider, skjærer det ut og innmaten blir brukt til matlaging. Det er så spennende å lage eget ansikt på gresskaret. Først kikket jeg etter utskjæring av gresskar inspirasjon på Google, så plukket jeg ut et ansikt som jeg synes var fint og deretter tegnet jeg det opp på gresskaret med en penn og skar det ut med en skarp kniv. Resultatet ble ganske stilig og skummelt!

Skar ut øyner, nese, munn, så topplokket og på baksiden et stort hull slik at jeg kunne lettere legge inn et telys.

Gresskaret til venstre er det som ble skåret ut i dag og gresskaret til høyre er et jeg kjøpte på Rusta for noen år tilbake. Det går på batteri og lyser opp like godt som det med levende lys.

Baksiden av gresskaret. Ser ut som en stor munn. Var det ikke skikkelig kult?

Ha en fortsatt fin Halloween-kveld!

👻 🎃 💀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg