Valgdagen har startet!

Da har jeg fått brukt min stemme på valgdagen! Det krevde noen minutters tenketid når jeg stod inne i den trange avlukken med forhenget igjen, og velge stemmeseddelen av partiet som jeg føler passer til å styre landet vårt de fire neste årene. Stemte du også i dag? Min, din og andres stemmer og valgene vi tar er veldig viktige, og de kan avgjøre hvordan fremtiden blir. Vi er heldige som lever i et demokratisk styrt land der alle kan delta og være med på å bestemme.

De 19 partiene som stilte til valg i distriktene Vest-Agder og Aust-Agder:
Høyre, Arbeiderpartiet, Kristelig folkeparti, Senterpartiet, Venstre, Fremskrittspartiet, SV – Sosialistisk Venstreparti, Miljøpartiet De Grønne, Demokratene, Rødt, Partiet De Kristne, Pensjonistpartiet, Partiet Sentrum, Helsepartiet, Liberalistene, Folkeaksjonen Nei til mer bompenger, Industri- og Næringspartiet, Piratpartiet, Alliansen – Alternativ for Norge.

Resten av kvelden går til å følge med på valgsendingen. Det blir spennende å se det endelige resultatet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg