Vennebyen

Månedens tema er Vennebyen! I Vennebyen lærer barna å akseptere hverandre på tvers av ulikhet og viktigheten å være venner. Vennskap – samarbeid – toleranse. Vennebyen er en av Norges mest populære TV-serier for barn 2 – 6 år.

Jeg har fått oppgave å tegne/male noe med Vennebyen-tema på vinduet, og det passer fint da jeg er kreativ. Jeg fant ikke vindustusj så prøvde med whiteboard tusj til å tegne på, men det fungerte ikke så bra når jeg kom nær. Da gikk strekene fort av. Neste gang skal vindustusj brukes. Etter det brukte jeg vannmaling til å fargelegge.

Her ser dere resultatet!

– La oss være venner!

– Alle er mine gode venner!

Les også: 

3-5 åringene er kunstnere

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg