Verden litt mykere med Lambi

Lambi Soft Club er en medlemsklubb hvor du kan samle koder fra Lambi-produkter, få poeng og løse disse inn i flotte premier. Ved å melde deg inn får du nyhetsbrev og mulighet til å delta i aktiviteter og motta spesialtilbud. Klubben ble lansert i 2008, og for noen dager siden fikk jeg vite at klubben legges ned 3. juni 2019. Grunnen til det er synkende interesse for klubben. Det er veldig trist!

Jeg har vært veldig ivrig med å samle på disse kodene som følger med på utvalgte Lambi-produkter. Vi kjøper derfor ofte Lambi kjøkken- og toalettpapir for å få tak i kodene. Poengene registrer jeg på Lambi Soft Club, og når jeg har samlet nok, kan jeg hente ut forskjellige premier. Premiene varierer: Noen ganger kan man velge å bruke poengene på krone-is, digitale gavekort, digitale rabattkoder og Lambi-kosedyr.

I forfjor og i fjor har jeg valgt å bruke noen av de opptjente poengene, og jeg har bare hentet ut 3 Lambi-kosedyr:

Lam på sky

Julelam

Kokkelam

Lambi er bare så mykt og fantastisk. Jeg håper det vil komme flere forskjellige lam, da jeg vil samle dem alle 🙂

1 kommentar
    1. Jeg synes de lammene var veldig søte, og veldig fine får jeg elsker sau.
      Og jeg vil gjerne vinne det julelammet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg