Vikariat start

I går startet vikariatet mitt på skolen som jeg har takket ja til. Der skal jeg jobbe frem til siste skoledag – det blir så gøy! Klassen jeg skal være hos fremover, har jeg jobbet et par ganger der og da når det er behov. Jeg kjenner allerede noen elever ganske godt fra SFO. I tillegg til å jobbe i skolen, kommer jeg til å ta noen vakter på SFO før og etter skolen. Det er faktisk veldig moro å jobbe i skolen og SFO – man lærer bort kunnskap, man får en fleksibel og variert hverdag og man er med på å forme fremtidige generasjoner. Jeg trives spesielt svært godt å jobbe på denne skolen da de gir meg muligheter til å vise hva jeg kan 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg