10 år som blogger

12. juli 2009 kl. 21:36 opprettet jeg en blogg på blogg.no. Jeg kalte den for zhuo og webadressen ble zhuo.blogg.no. I dag kan jeg feire at jeg har vært blogger i 10 år, og at denne bloggen har eksistert i 10 år. Hurra for bloggen! Det er så sprøtt å tenke tilbake på første gang da jeg startet å blogge. Jeg var 12 år. Kvaliteten for 10 år siden var ikke like bra som nå. Jeg hadde så vidt et kamera og en PC. Nå merker jeg at jeg har blitt mye flinkere til å ta bilder, skrive, lage/redigere YT-videoer og lage design til bloggere. Mesteparten er selvlært og jeg har veldig lyst til å lære mer om fotografering og generelt hvordan lykkes med sosiale medier. Vil bare si tusen takk for at akkurat du følger meg enten på bloggen, Instagram, YouTube, Facebook og/eller Snapchat. Dere er herlige!

Hvem er leserne mine? I statistikken ser jeg bare tall, så jeg aner faktisk ikke hvem som leser. Kommenter gjerne under i kommentarfeltet, legg igjen et spor og skriv hva du synes om bloggen min 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg