Sees vi på Palmesus 2016?

De første to dagene i juli (1 – 2. juli) er det klart for Palmesus! Det er 8. året på rad det holdes her i Bystranda, Kristiansand. Palmesus er kjent som skandinavias største strandfest. Billettene er utsolgt, og det er forventet 30 000 publikummere som vil komme fra rundt 800 forskjellige byer og steder! Jeg er så heldig som har vunnet 2 festivalpass fordi jeg deltok på konkurransen som blogg.no hadde: “Vinn 4 festivalpass til Norges kuleste beachfestival”, og HER kan dere lese bidraget mitt: “Mitt beste festivalminne”. Hvis jeg vant, så vant også en av bloggleserne mine. Nå har de 2 resterende billettene gitt bort til en av mine heldige blogglesere som har kommentert på det blogginnlegget.

I dag hentet vi båndene inne i Scandic Kristiansand Bystranda. Det satt noen som jobbet på Palmesus ved inngangen, vi viste frem legitimasjon og fikk hver vår høyre håndledd et rosa bånd, som vi skal gå med til festivalen er over. Rosa bånd = inngang fredag og lørdag! Jeg gleder meg virkelig til å oppleve en så stor festival med mange folk og god stemning. Det er første gang jeg besøker Palmesus, så håper å treffe noen kjente der. Skal du dra til Palmesus i år?

#palmesus #festival #blogg #opplevelse #bystranda #kristiansand

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg