Sommerferien 2018

Slik var min sommerferie 2018:

Berlin – Ettersom vi vant et reisegavekort, bestilte vi en spontan reise til Berlin 30. juli – 3. august, 5 dager. Vi overnattet 4 netter på et 5-stjerners hotell som het Hotel Palace Berlin. Det var et utrolig kult luksuriøst hotell som hadde alt. Ikke rart at vi storkoste oss!

Noen av stedene vi dro til: Berliner Dom, Brandenburger Tor, Die Weltzeituhr, Berliner Fernsehturm og Holocaust-minnesmerket. East Side Gallery – lengste gjenværende delen av Berlinmuren.

Mer om reisen til Berlin HER.

 

Planteprosjekt – Jeg brukte masse tid og ble hekta på planteprosjektet hvor jeg dokumenterte uke for uke hvordan det gikk med plantene mine: Solsikker, tomater og paprika. Solsikkene ble som forventet, over 2 meter høye. Tomatene har kommet frem, men er fremdeles ikke blitt modne. Paprika ute har fått små blomster, mens den som er inne har vokst seg høyere og høyere. Masse blomster, men ingen paprika utenom 1 stk. Les mer om planteprosjektet HER.

 

Helianthus F1 Sunsation – Jeg ble overrasket med en solsikkeplante da jeg kom hjem fra jobb. Nydelig solsikke kjøpt på Rema 1000. 

 

Pink Party 2018 – Eneste musikkfestivalen jeg har vært på i sommer. Pink Party på Sørlandssenteret 30. juni. Artistene på scenen: Gino Bless, Marion Woodseth, TRXD, Mugisho, Chris Holsten, Madden, The Main Level, Andreas Wijk og JLE. Videoen er lagt ut på min YouTube-kanal og innlegget finner du HER.

 

Sankthansaften – Byfest på Tangen. 5000 møtte opp på Tangen i Kristiansand for å se det store bålet som ble tent. Bålet var stablet opp som et høyt tårn av mange paller. Jeg hadde ikke sett noe sånt før, så det var veldig spennende! Les mer HER.

#2018 #sommer #sommerferie #oppsummering

4 kommentarer
    1. Så masse flotte bilder. Og moro å vinne gavekort og få en slik ferie. Jeg har jo hatt ganske mange planter i både drivhuset, ute og inne så dette syns jeg var moro å se at andre også driver med og blogger om. 🙂 ha en fin dag videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg