Båt-tog & konsert på Tangen Ytterst

I ettermiddag på 17. mai dro jeg ned til byen igjen. Jeg fikk med meg litt av båt-toget, og taler og underholdning på scenen ved Tangen Ytterst. I år hadde båt-toget 3 forskjellige startpunkter: Jærnesbukta, Batteriodden og Kongshavn. De hadde avgang fra kl. 14:15, og da jeg kom hadde de nettopp ankommet Tangen Ytterst kl. 15:30. Jeg fikk ikke med meg selve kortesjen, men jeg fikk se båtene. Været gikk fra å være skyet til nedbør. Selv om været var dårlig, var det mange folk å se der!

Leder for 17. mai-utvalget, Mira S. Thorsen ønsket oss velkommen. Deretter holdt ordfører Jan Oddvar Skisland dagens tale.

Båtene inntok området og de som var ute på havet så ut som de koste seg.

Korpset spilte ett vers av “Ja, vi elsker”.

Kl. 16:00 – 17:00 var det konsert på scenen: Stein Roger Sordal med band. God stemning selv i dårlig vær, og det var bra. Noen av publikum sang og danset med foran scenen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg