Bursdagslunsj

I dag dro jeg helt ut til Egon på Sørlandssenteret og spiste lunsj (egentlig en bursdagslunsj). Det er andre dagen på rad jeg spiser der, for de har så mye godt på menyen! I går var det pizzabuffé, i dag bestilte jeg Kylling BLT Sandwich. Det inneholdt kyllingbryst, stekt bacon, salat, tomat og majones. Hvitløksdressing og melon.

Det var veldig koselig å sitte inne og kikke på det flotte interiøret: Røft, med murstein og grove låveplanker som dekorelementer. På alle bord stod et tent stearinlys, salt- og pepperbøsser, bordkort hvor man kunne bestille mat og et lite kort.

Maten som jeg fikk servert var helt nydelig. Jeg drakk te og hadde i Four Red Fruits fra Twinings. Den likte jeg, så måtte ha en kopp til!

Les også:

Lørdag 9. oktober 2021
Halloween i bilder

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg