DIY: Non Stop kostyme

Til fredag er det karneval og det betyr at alle, store og små, skal kle seg ut. Jeg har ingen kostyme, så jeg bestemte meg for å lage et. Jeg skal være en pakke Non Stop og blir en vandrende “reklameplakat” for Freia! Følte det var naturlig å ta med logoen til Freia siden det er de som har laget Non Stop. Kostymet er inspirert av designet til Freia Non Stop Original. Alle kjenner vel til de gode Non Stop sjokoladebitene?

Skisser og fargelagte Non Stop.

For å lage kostymet har jeg brukt en sort og svær søppelsekk med knytehåndtak, hvitt ark, tegnetusj, fargeblyanter, saks og lim. Laptop har vært et nyttig hjelpemiddel for å legge et ark over skjermen, til å tegne på bokstavene og Non Stop. Jeg har ikke gjort noe på baksiden av kostymet, men jeg har tenkt til å klippe ut sirkler i fargeark og lime på.

– Hva synes du om kostymet?
– Hva skal du være på karneval?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg