DIY: Pinata til karneval

I dag har det vært en fantastisk karnevalsfeiring. Små og store kledde seg ut i forskjellige kostymer. Jeg kom i Freia Non Stop kostymet som jeg hadde laget selv. DIY / gjør det selv er noe jeg liker å holde på med. Se YouTube-video av kostymet mitt her! Det ble god musikk, discolys, parade og høydepunktet var å slå pinataen i stykker for å få en overraskelse. Å slå “katten ut av sekken” er noe mange har gledet seg til å gjøre.

De siste dagene har gått til forberedelser til den store dagen. I går lagde jeg to pinataer, en til hver avdeling. De er laget av papirposer og pyntet med silkepapir og fjær + tegnet med tusj på. I god tid fikk barna laget en karnevalsmaske hver, pyntet med blomstermiks i papp, paljetter og klistremerker. Så har jeg også laget vimpel “flaggirlander” som pynt på avdelingen (bilder kommer).

Les også:

DIY: Non Stop kostyme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg