Endelig ny mobil!

Da har jeg endelig fått kjøpt meg en ny mobil! Jeg har byttet ut min gamle iPhone 7 med nyeste iPhone 12 Pro på markedet. Det var en stor oppgradering! Bare for å nevne noen fordeler: Større skjerm, trippelt mobilkamera, 5G, Face ID, LIDAR-sensor, stor lagringsplass, rask trådløs ladning (støtter MagSafe og QI) større lagringsplass og lekkert design – helt fantastiske farger! Og noen ulemper må jeg nevne også: Expensive, følger ikke med EarPods og lader (kun ledningen følger med), og noen bugs (ved oppstart flasher Apple-logen, løste seg heldigvis etter å ha oppdatert til nyeste iOS), de blanke sidene samler fingeravtrykk og fettmerker.

Den forrige mobilen min, iPhone 7, har jeg hatt i 4 år og 6 måneder (siden 2017). Den har jeg brukt lengst av alle de mobilene jeg har hatt tidligere. Det kjennes så godt å kunne bytte den ut da den begynner å dra litt på årene og batteriet er ikke så bra … Og lagringsplassen ble full etter hvert som gjorde at jeg ikke kunne fange flere øyeblikk. Det gjorde at det ikke var så moro lenger. Fargene på 12 Pro jeg likte veldig godt var Grafitt (sort) og Pacific Blue (stillehavsblå), men jeg gikk for sistnevnte. En mystisk farge som er utenom det vanlige.

Å overføre innhold til ny iPhone var ikke komplisert. Det var bare å holde begge mobilene opp mot hverandre og koble via Bluetooth – plutselig var alt av innhold overført/speilet over.

Jeg er så spent på å teste ut mobilkameraet. Det må være superbra! Kanskje den erstatter speilrefleksen i fremtiden.

– Hva slags mobiltelefon har du?

2 kommentarer
    1. Denne så fresh ut. Greit med det nyeste på markedet for de holder jo lenge.
      Jeg bytter aldri ut for å bare bytte. Huawei har jeg (3 år gammel). Før det har jeg alltid hatt Samsung.

      1. Den er veldig fin og holder i en del år fremover! 🙂 Jeg har tidligere hatt Nokia, Samsung, Sony, LG og Apple. Det er Apple jeg er mest fornøyd med og som jeg selvfølgelig hatt lengst.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg