Gjettet nesten riktig, og fikk garn i posten!

På fredag fikk jeg en pakke i posten fra Vibbedille. Det var ikke så lenge siden jeg vant i en konkurranse på bloggen hennes om å gjette antall bønner i boksen. Riktig svar var 342 bønner, jeg gjettet 352 bønner, og dermed var jeg en av de som gjettet nesten riktig. To heldige vinnere fikk tilsendt et strømpegarn hver, av typen Silly Socks. Jeg fikk Silly Socks i fargen Happy Clown. Det er et veldig fargerikt og fint garn! Nå er det bare å finne frem strikkepinnene og sette i gang.

Jeg fikk med et koselig kort hvor det stod: – Kos deg med garnet! 🙂 Klem Vibbedille.

Silly Socks i fargen Happy Clown. 75% Ull, 25% Polyamid.
Dette garnet på 100 g holder nok til et par strømper.
#hobbiisillysocks

Tusen takk for garnet, Vibbedille!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg