Lysinstallasjoner i Julebyen

Denne julen får du se noen flotte lysinstallasjoner i Julebyen Kristiansand. Noen har vært her før, noen er nye.

Julebyportalen.

Juletrelys.

Lyspynt på trærne i Wergelandsparken.

Domkirken i bakgrunnen.

Kjærlighetsbenken.

Snømannen ved skøytebanen Kompis.

Julenissen og reinsdyret på fontenen.

Juleinstallasjon i spiral.

Julekulen og juletreet på Torvet.

Les også:

Ting å gjøre i Julebyen Kristiansand
Kristiansand Domkirke lyser opp: Et magisk 3D-lysshow!
Magisk jul i Kristiansand: Julenissen sprer glede i byen
Julebyen Kristiansand: Kunstinstallasjoner

3 kommentarer
    1. Så flotte bilder du tar! Kan jeg få lov å spørre om hva slags kamera du bruker, og om du etterbehandler bildene
      før du publiserer dem?

      1. Hei Tony, takk så mye! 😊
        For de fleste bildene på bloggen min, bruker jeg kameraet på min iPhone 12 Pro. I tillegg bruker jeg Canon Eos 200D for både bilder og videoer.
        Når det kommer til redigering, gjør jeg justeringer av lys i bildene mine ved hjelp av Adobe Photoshop CC.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg