Nytt fotostativ

I dag hentet jeg ut en pakke i posten, fra Digital Foto: Et kompakt og ultralett fotostativ. Det er ikke lenge siden jeg bestilte to magasiner + en gave (valgte da dette fotostativet). Jeg liker veldig godt temaet foto og hvordan jeg kan bli bedre i fotografering.

Det er muligheter for trådløs tilkobling (Bluetooth) som styres med app på mobil/fjernkontroll slik at man slipper å trykke på kameraet, stativet kommer med holder (kan brukes både til kamera og mobil), og innebygd vater som gjør det enkelt å følge med på om kameraet stiller perfekt opp. De tre beina på stativet står stødig og er sklisikkert. Jeg synes fotostativet er mye bedre enn det forrige jeg bestilte. Det er blant annet høyere, står stabilt og praktisk å ta med seg på lengre turer uten at det veier altfor mye.

Fotostativet foldet sammen er 43 cm langt. Når det er foldet helt ut er det 134 cm. Vekten er på 575 g.

Fotostativet justert på sitt laveste.

Innebygd vater.

Holder til smarttelefon. Det passet dessverre ikke til iPhone 12 Pro.

Begge stativene sammenbrettet. Det fulgte også med en bag.

Les også:

Nytt fotoutstyr

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg