Premie fra kalenderluke | LA/VIE

I dag mottok jeg en svær pakke fra Kid interiør. Jeg har vunnet noe på Kid.no! Oppi esken lå en godt rullet inn LA/VIE dusjsåpe med duft av sitrongress på 500 ml. Det er premien fra en julekalenderluke jeg vant i fjor, 2020. Jeg visste ikke hva jeg hadde vunnet før jeg ble kontaktet på e-post denne måneden og sjekket hvilken luke det var.

LA\VIE
– “La Vie” betyr “livet” på fransk
– skapt med hengivenhet og omtanke for naturen rundt oss, og livets små og store øyeblikk
– ny og eksklusiv velværeserie
– består av to duftserier med lik base, men med ulike noter fra eteriske oljer; den ene med frisk og spennende duft av sitrongress, og den andre en mer elegant og dempet duft av lavendel
– kun ingredienser fra planteverdenen (vegansk)
– inspirert av skandinavisk renhet og naturens spennende dufter

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg