Siste dag – læretiden er over

I dag var det min siste dag som lærling i barnehagen. Tiden har gått utrolig fort! Jeg har fullført læretiden min på et år og har oppnådd fagbrevet (stolt!). Gjennom dagen har jeg fått så mye oppmerksomhet av barna, foresatte og kollegaer – de visste at det var min siste dag.

Jeg tok med meg hjemmelaget kake (brownies) til personalet. Barnehagen har også laget brownies til barna så de kunne smake. De synes det var veldig godt!

Står og venter på bussen … iskaldt!

Brownies med Non Stop til personalet. Om noen lurer på hvor alle Non Stop på kaken har blitt av, så har de sunket ned. Skrev ut en lapp og la den ved siden av kaken:

“Tusen takk for at jeg kunne ta læretiden min her. Etter et år i lære kan jeg stolt kalle meg for fagarbeider! Jeg har lært så mye på kort tid, og det har vært utrolig hyggelig å jobbe sammen med dere alle … På bordet kan dere nyte deilig brownies, bakt med kjærlighet. Håper det smaker!”

“Du er STJERNEN som lærte meg hvordan man skal SKINNE!
Tusen takk for at du har vært en så viktig del av min historie.”

Masse fint fra læreplassen. Hilsener på kort, gaver og godis. Lykke til ønsker. Hallo, folk er så gode!

Takk for nå, håper vi ses igjen!

Les også:

Fagprøven

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg