Sommerferie!

I dag hadde jeg min siste dag på jobb, nå blir det herlig med 4 ukers sommerferie! Det merkes og kjennes på kroppen at ferie er noe vi alle behøver og har sett frem til. I neste uke holder barnehagen stengt (fellesferie i 3 uker), og jeg er tilbake i august etter den første travle og hektiske oppstartsuken.

I høst skal jeg være med den gruppen som jeg foreslo navn til: Blikkfanget. Det var ikke så lenge siden alle ansatte fikk muligheten til å komme med navneforslag til de to gruppene på avdelingen. Altså: En avdeling, delt i to grupper. Det var stor stas den dagen det ble annonsert hvem som vant og de nye navnene! Jeg og en annen kollega vant et gavekort på Dampbageriet som skal bli brukt på mye godt.

– Har du sommerferie?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg