Tidenes sommersalg + rabattkode!

Reklame | iDeal of Sweden

God mandag og start på en ny dag og uke! I dag har jeg en veldig god nyhet å dele med dere. iDeal of Sweden har akkurat kjørt i gang tidenes sommersalg! Fra 19. juli kan du gjøre gode kupp på et stort utvalg av mobildeksler, mobiltilbehør, airpods-deksler, ladere, vesker og accessories fra de siste motetrendene. Hele nettbutikken er satt ned med 30% rabatt på alle produkter + 20%* ekstra. Her er det mye å spare, så benytt muligheten!

Klikk HER for 30% + 20%* ekstra rabatt på iDeal of Sweden!

For noen dager siden bestilte jeg hjem denne flotte vesken IMA Crossbody Bag i Cream Beige Croco fra SS21 kolleksjonen. Den har krokodille-tekstur, gullfargede detaljer, og lang justerbar og avtagbar stropp. Crossbodyvesken passer perfekt sammen med et stilig sommerantrekk eller på fest. Crossbodyvesken finnes også i Glossy Black.

Det som jeg liker best med iDeal of Sweden er at produktene har god kvalitet og kommer med det lille ekstra. Da mener jeg med en flott innpakning. Vesken som jeg bestilte kom i en fin gaveeske og en dustbag.

Jeg har også en rabattkode som gir dere 15% rabatt på hele iDeal of Sweden. Rabattkoden zhang15 gjelder frem til 31. august!

Klikk HER for 30% + 20%* ekstra rabatt på iDeal of Sweden!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg