Tusen takk ❤️

På torsdag informerte jeg klassen hva som skulle skje neste dag. Fredag var min siste dag i klassen deres. Mange reagerte, og stilte spørsmål – det kunne jeg forstå. På fredag hadde en jente i klassen med seg hjemmelagde muffins. – Vi må jo ha en avskjedsfest siden du skal slutte! sa hun. Siden jeg visste at hun skulle bake muffins, bestemte jeg meg for å overraske klassen med å kjøpe en gave til hver som et minne. Overraskelsen ble vellykket.

Ikke nok med det, jeg fikk også noen overraskelser fra den ene halvdelen i kunst og håndverk-gruppen: Hyggelige og personlige “kort” skrevet og laget for hånd, og to av guttene hadde laget en fisk i filt(dyr) med navnet mitt på. Tenk at de har brukt så mye tid på dette? Jeg fikk også mange klemmer og gode ønsker videre. Kanskje jeg en dag kommer tilbake? Tusen takk for alt, dere er så gode! ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg