Dårlig i form etter det siste stikket

I dag har dagen gått til å hvile og sove for jeg hadde så vondt i armen og var så trøtt. Dagen etter andre vaksinedose kom altså bivirkningene. Denne gangen var jeg så dårlig at også feberen slo ut. Tok en paracet, drakk mye vann og det gikk fort over. Noen folk sa det var lurt å ta paracet før vaksinering, men det tok jeg ikke sjansen på å gjøre da det ikke er anbefalt før det eventuelt er behov. Hvis jeg skulle sammenligne første og andre dose, så var første dose verst. Det var visst lurt å holde meg hjemme i dag, siden jeg ble så dårlig på forrige vaksinering. Bare så det er sagt, jeg takler vaksiner dårlig. Men det er verdt det når jeg er beskyttet mot farlig sykdom.

Bildet er ment som et illustrasjonsbilde. “Juleviruset” av Erik Pirolt står fortsatt plassert på Odderøya.

Enten får du vaksine eller covid. Hvis du ikke tar vaksinen, får du covid før eller siden, det er ganske sikkert.
– vaksineekspert Anne Spurkland (kilde)

 

Les også:

22. juli & drop in vaksinering
Dagen etter stikket

2 kommentarer
    1. God bedring.
      Jeg ble også dårlig. Veldig vondt i armen, hodepine, verking i ledd i flere dager og feber hele natta etter stikket og hele neste dag. Rett og slett uvel i 3-4 dager jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg